Wednesday, July 8, 2009

AL-FATIHAH

Assalamualaikum wbt. Dukacitanya kami ingin memaklumkan kepada semua, salah seorang Ahli Jawatankuasa Sekretariat Pekerja Muda merangkap Naib Ketua Pemuda UMNO Bahagian Hulu Terengganu iaitu Saudara Nasir Bin Muda telah kembali ke rahmatullah pagi tadi akibat denggi. Mari kita sama-sama sedekahkah Al-Fatihah kepada arwah dan mendoakan semoga rohnya di cucuri rahmat. Arwah juga merupakan sahabat karib kepada Pengerusi Sekretariat Pekerja Muda merangkap Exco Pemuda UMNO Malaysia iaitu Saudara Nazir Hussin. Jasa dan keringat beliau untuk parti amat kami hargai dan sanjung tinggi. AL-FATIHAH…


Di kesempatan ini juga, pihak sekretariat bersama Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Hulu Terengganu ingin menjemput semua yang bersempatan untuk hadir ke Majlis Tahlil di rumah arwah pada malam esok (9/7 –Khamis) selepas sembahyang Isyak. Untuk Makluman, Pengerusi Sekretariat, Sdr Nazir Hussin juga akan hadir pada Majlis Tahlil tersebut.


Untuk Maklumat anda juga, Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Hulu Terengganu telah melancarkan TABUNG DERMA untuk keluarga arwah. Tabung tersebut bertujuan untuk meringan kan beban isterinya yang tidak bekerja serta anak-anak beliau seramai 5 orang yang masih kecil.


Kepada sesiapa yang berminat dan berhajat untuk menyumbang, sila hubungi :


Saudara Rosli (Ketua Pemuda UMNO Bahagian Hulu Terengganu) - 019-9848376

Komentar :

ada 0 comments ke “AL-FATIHAH”

Pelawat

Kategori

 

© 2009 Sekretariat Pekerja Muda - Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia. Powered by Blogger.